Thursday, May 31, 2012

Ini bukan Kaspersky pirate punya. original from Kaspersky

Saya agak kesal sebab ada org kata saya jual Kaspersky pirate. alasannya adalah hrga yg saya jual adalah terlalu murah berbanding dgn yg ada di pasaran. adoii..murah pn salah, mahal pn salah. untuk pengetahuan yg berkenaan, yg dijual di kedai itu adalah sekali dgn cd installer. sebab tu dia lebih mahal + kedai tu amik untung berpuluh kali gnda byk.

yg saya jual ni adalah tanpa cd. saya hanya berikan cd-key kepada anda dan anda perlu download sendiri installer nya. Konsep nya sama sahaja dgn yg ada cd. cd tu adalah cd installer. n cd - key nya ada ditampal kt blakang kotak. yang saya jual pulak, installer nya anda perlu download sndr n masuk kan cd key yg saya send kt email anda semasa install.

Mengapa perlu bayar lebih untuk produk yg sama? =)
#AmanTanpaPerang

No comments:

Post a Comment